Chì ghjè a sedia più fotografata di u 2020 ?A risposta hè a sedia Chandigarh chì hè umile ma piena di storie.
A storia di a sedia Chandigarh principia in l'anni 1950.
In u marzu di u 1947, u Pianu Mountbatten hè statu annunziatu chì l'India è u Pakistan eranu spartuti.Lahore, l'antica capitale di Punjab, hè diventata parte di u Pakistan in u schema.
Allora Punjab avia bisognu di una nova capitale per rimpiazzà Lahore, è hè natu Chandigarh, a prima cità pianificata di l'India.
In u 1951, u guvernu indianu avvicinò Le Corbusier nantu à una ricunniscenza è l'hà incaricatu di travaglià nantu à u pianu maestru di a nova cità, è ancu u disignu architettonicu di u centru amministrativu.Le Corbusier hà vultatu à u so cuginu, Pierre Jeanneret, per aiutu.Allora Pierre Genneret, da u 1951 à u 1965, si trasferì in India per vigilà a messa in opera di u prugettu.
Duranti stu pirìudu Pierre Genneret, inseme cù Le Corbusier, creanu un gran numaru d'opere architettoniche, cumpresi prughjetti civichi, scole, case è cetara.Inoltre, Pierre Genneret hà ancu un travagliu chì sviluppa mobili per i prughjetti di custruzzione.Duranti stu tempu, hà cuncepitu più di 50 tipi di mobili diffirenti per usi diversi basati nantu à e caratteristiche lucali.Includendu a famosa sedia Chandigarh.
A sedia Chandigarh hè stata cuncepita è fabbricata intornu à u 1955, dopu a selezzione ripetuta, utilizendu u teck birmanu per pruteggiri contra l'umidità è l'insetti, è u rattan tissutu per mantene una bona permeabilità di l'aria.I gammi in forma di V eranu forti è durable.
L'indiani anu sempre l'abitudine di pusà nantu à u pianu.U scopu di cuncepisce a serie di mobili Chandigarh Chair era di "lascià i citadini di Chandigarh avè sedie per pusà".Una volta prodotta in massa, a sedia Chandigarh hè stata inizialmente aduprata in un gran numaru di uffizii amministrativi in l'edificiu di u Parlamentu.
Sedia Chandigarh, u nome formale hè Chair Conferenza, vale à dì "Sedia di riunione di a Casa di u Parlamentu".
Ma a so popularità ùn durò micca longu, postu chì a sedia Chandigarh hà cuminciatu à cascà in disusu, postu chì i lucali preferanu disinni più muderni.E sedie Chandigarh di l'epica, abbandunate in parechji anguli di a cità, accatastate in muntagna.
Ma in u 1999, a sedia di Chandigarh, chì era stata in a morte durante decennii, hà avutu una drammatica inversione di fortuna.Eric Touchaleaume, un venditore di mobili francese, hà vistu una opportunità quandu hà intesu parlà di e pile di sedie abbandunate in Chandigarh da i rapporti di notizie.Allora si n'andò à Chandigarh per cumprà assai sedia Chandigarh.
Dopu ci pigliò circa sette anni per restaurà è arrangiate i mobili prima ch'ellu sia annunziatu cum'è una mostra da e case d'asta europee.À l'asta di Sotheby's, u prezzu hè statu dettu di 30 à 50 milioni di yuan, è si crede chì Eric Touchaleaume hà fattu centinaie di milioni di yuan.
Finu a ora, a sedia Chandigarh hà tornatu torna à l'attenzione di e persone è hà attiratu una grande attenzione.
A seconda chjave per u ritornu di a sedia Chandigarh era u documentale 2013 Origin.U mobili Chandigarh hè arregistratu in una manera contra-narrativa.Da a casa d'asta à i cumpratori, u prucessu di traccia l'origine di Chandigarh, l'India, registra u flussu di capitale è l'alti è i bassi di l'arti.
Oghje, a sedia Chandigar hè assai ricercata da i cullezzione, i diseggiani è l'amatori di mobili in u mondu sanu.Hè diventatu unu di i prudutti unichi cumuni in parechji disinni di casa eleganti è di gustu.
Tempu di Postu: Feb-22-2023