Katowice - U centru europeu di e-sports basatu in Pulonia

U 17 di ghjennaghju di u 2013, Katowice hà accoltu l'Intel Extreme Masters (IEM) per a prima volta.Malgradu u friddu amaru, 10 000 spettatori si sò allinati fora di u stadiu di Spodek in forma di platti volanti.Da tandu, Katowice hè diventatu u più grande centru di e-sport in u mondu.

Katowice era cunnisciutu per i so sceni industriali è artistici.Ma in l'ultimi anni, a cità hè diventata un centru per i prufessiunali è i dilettanti di e-sports.

Katowice 1

Katowice hè solu a decima cità più grande di Pulonia, cù una populazione di circa 300 000.Nisunu di questu hè abbastanza per fà ellu u centru di l'e-sport europei.Tuttavia, hè a casa di alcuni di i migliori prufessiunali è squadre di u mondu, cumpetenu davanti à u publicu di e-sports più appassiunatu di u mondu.Oghje, u sportu hà attiratu più di 100 000 spettatori in un unicu weekend, quasi un quartu di u totale annuale di Katowice.

In u 2013, nimu ùn sapia chì puderia piglià e-sports à questu puntu quì.

"Nimu ùn hà mai tenutu un avvenimentu di e-sport in un stadiu di 10.000 posti prima", Michal Blicharz, vicepresidentu di carriera di ESL, ricorda a so prima preoccupazione."Avemu a paura chì u locu sarà viotu".

Blicharz hà dettu chì i so dubbii sò stati sbulicati una ora prima di a ceremonia di apertura.Cume migghiara di persone eranu digià imballate in u Spodek Stadium, ci era una fila fora.

Katowice 2

Da tandu, IEM hè cresciutu oltre l'imaginazione di Blicharz.Torna in a stagione 5, Katowice hè piena di prufessiunali è fan, è l'avvenimenti core anu datu à a cità un rolu chjave in l'aumentu di l'e-sport in u mondu.Ddu annu, l'espettatori ùn anu più à cuntrullà cù l'inguernu polaccu, aspittàvanu fora in cuntenituri caldi.

"Katowice hè u cumpagnu perfettu per furnisce e risorse necessarie per questu avvenimentu di e-sport di classe mundiale", hà dettu George Woo, Intel Extreme Masters Marketing Manager.

Katowice 3

Ciò chì rende Katowice cusì spiciale hè l'entusiasmu di i spettatori, l'atmosfera chì ùn si pò mancu duplicà, i spettatori, qualunque sia a naziunalità, dà u listessu allegria à i ghjucatori d'altri paesi.Hè sta passione chì hà criatu u mondu di l'e-sport à una scala internaziunale.

L'avvenimentu IEM Katowice occupa un locu speciale in u core di Blicharz, è hè più fieru di portà l'intrattenimentu digitale in u core industriale di a cità intornu à l'azzaru è u carbone è di ghjucà un rolu chjave in a furmazione di u futuru di a cità.

Katowice 4

Quist'annu, l'IEM hè stata da u 25 di ferraghju à u 5 di marzu. A prima parte di l'avvenimentu era "League of Legends" è a seconda parte era "Counter-Strike: Global Offensive".I visitatori di Katowice puderanu ancu sperimentà una varietà di novi esperienze VR.

Katowice 5

Avà in a so 11ª stagione, l'Intel Extreme Masters hè a serie più longa in a storia.Woo dice chì i fan di e-sports da più di 180 paesi anu aiutatu à IEM à mantene u record in audience è assistenza.Credu chì i ghjoculi ùn sò micca solu sporti cumpetitivi, ma sporti di spettatore.A televisione in diretta è u streaming in linea anu fattu questi avvenimenti accessibili è interessanti per un publicu più largu.Woo pensa chì questu hè un signu chì più telespettatori aspettanu avvenimenti cum'è l'IEM.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022